Що входить в обов'язки фахіцвя  відділу комерційної нерухомості?

  • оперативна обробка вхідних звернень клієнтів за стандартами компанії;
  • організація та проведення угоди до моменту оплати клієнтом;
  • відображення результатів своєї роботи в crm-системі компанії.

Ця робота підійде вам, якщо:

  1. Ви бажаєте здобути досвід в продажах або вже маєте його.
  2. Ви готові постійно навчатись і працювати на результат.
  3. Ви вмієте гарно розмовляти і швидко знаходите спільну мову.
  4. Для вас не проблема працювати над декількома задачами одночасно.

Які умові?

  • заробітна плата від 8000 грн, виплачуємо 30% - 50% з кожної угоди відразу і без затримок в день надходження грошей на рахунок компанії;
  • гнучкий графік роботи: на тиждень передбачено одне-два чергування в офісі;
  • ми забезпечуємо щоденний об’єм заявок клієнтів, зручну crm-систему та ip-телефонії, базу-даних по ринку нерухомості   та якісний маркетинговий супровід.

Бонуси роботи в АН «Арсенал»

Розмір максимального прибутку компанія не обмежує – найсильніші агенти можуть легко заробляти на місяць 40 000-50 000 грн, головне бажання та старанна праця.

Комфортний офіс в центрі міста, з чудовою атмосферою та дружнім колективом.

На вас працюватиме бренд компанії з 30-и річним досвідом, гарною репутацією та величезним арсеналом знань.

Вся рекламна кампанія здійснюється за рахунок агентства.

Заповніть форму та наші представники зателефонують до вас.