Що входить в обов'язки фахіцвя відділу комерційної нерухомості?
- оперативна обробка вхідних звернень клієнтів за стандартами компанії;
- організація та проведення угоди до моменту оплати клієнтом;
- відображення результатів своєї роботи в crm-системі компанії.
Ця робота підійде вам, якщо:
- Ви бажаєте здобути досвід в продажах або вже маєте його.
- Ви готові постійно навчатись і працювати на результат.
- Ви вмієте гарно розмовляти і швидко знаходите спільну мову.
- Для вас не проблема працювати над декількома задачами одночасно.
Які умові?
- заробітна плата від 8000 грн, виплачуємо 30% - 50% з кожної угоди відразу і без затримок в день надходження грошей на рахунок компанії;
- гнучкий графік роботи: на тиждень передбачено одне-два чергування в офісі;
- ми забезпечуємо щоденний об’єм заявок клієнтів, зручну crm-систему та ip-телефонії, базу-даних по ринку нерухомості та якісний маркетинговий супровід.
Бонуси роботи в АН «Арсенал»
Розмір максимального прибутку компанія не обмежує – найсильніші агенти можуть легко заробляти на місяць 40 000-50 000 грн, головне бажання та старанна праця.
Комфортний офіс в центрі міста, з чудовою атмосферою та дружнім колективом.
На вас працюватиме бренд компанії з 30-и річним досвідом, гарною репутацією та величезним арсеналом знань.
Вся рекламна кампанія здійснюється за рахунок агентства.
Заповніть форму та наші представники зателефонують до вас.